استخدام شرکت کار و تامین اجتماعی

استخدام شرکت کار و تامین اجتماعی

استخدام شرکت کار و تامین اجتماعی

شرکت کار و تامین متعلق به سازمان تامین اجتماعی در نظر دارد به منظور تامین نیروی انسانی مورد نیاز در مجموعه های مدیریت درمان تامین اجتماعی و ادارات کل بیمه ای در سراسر کشور، به صورت قرارداد موقت شرکتی نیرو جذب نماید.
مهلت ثبت نام تا ۱۲ مهر ۹۹ می باشد.

شرایط عمومی داوطلبان

. داشتن تابعیت جمهوری اسلامی ایران
۲. اعتقاد به دین مبین اسلام یا یکی از ادیان شناخته شده در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران
۳. التزام به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران
۴. انجام خدمت دوره ضرورت یا معافیت قانونی برای مردان (کارت معافیت پزشکی، قابل قبول نمی باشد)
۵. داشتن سلامتی جسمی و روانی و عدم اعتیاد به مواد مخدر (فاقد معلولیت جسمی با تایید مراکز معتبر طب کار)
۶. دارا بودن گواهی فراغت از تحصیل و توانایی های لازم برای انجام وظایف و مسئولیت های شغلی
۷. نداشتن سابقه محکومیت جزایی موثر
۸. عدم وجود هرگونه ممنوعیت استخدام در دستگاه های اجرایی توسط آراء مراجع قضایی و ذی صلاح.
۹. داوطلبان جذب نباید جزء نیروهای بازخرید خدمت دستگاه های اجرایی و یا بازنشسته باشند.
۱۰ . عدم اشتغال و همچنین نداشتن تعهد انجام کار در سایر سازمان ها، شرکت های دولتی و سازمان های
وابسته به دولت
۱۲. داشتن حداقل هجده ( ۱۸ ) سا ل تمام و حداکثر بیست و شش ( ۲۶ ) سال تمام.
تذکر ( ۱) : حداکثر سن برای شغل های « کمک پرستار » و « بهیار »، ۳۰ سال می باشد.
تذکر ( ۲) : ملاک عمل در محاسبه تاریخ فراغت از تحصیل و کارت پایان خدمت، روز برگزاری آزمون (۱۳۹۹/۰۸/۰۲) می باشد. ملاک زمان فراغت از تحصیل، تاریخ فارغ التحصیلی مندرج در گواهینامه موقت یا دانشنامه می باشد.
تذکر ( ۳) : ملاک عمل برای محاسبه سن افراد، اولین روز ثبت نام (۱۳۹۹/۰۷/۰۳) می باشد.
۱۳ . موارد ذیل به میزان حداکثر سن افراد اضافه خواهد شد :
الف. میزان خدمت نظام وظیفه
ب. مدت اشتغال در واحدهای تابعه سازمان تامین اجتماعی، شرکت های ماموریتی و تکلیفی مندرج در بند ج، کارگزاریهای رسمی سازمان مذکور و نیروهای شاغل بیمارستان های میلاد، البرز و سایر مراکز درمانی متعلق به سازمان، با ارائه گواهی پرداخت حق بیمه، مشروط به آنکه سن داوطلبان از حداکثر ۳۲ سال تمام تجاوز ننماید.
شایان ذکر است سایر سوابق پرداخت حق بیمه به هر طریقی خارج از موارد مذکور مشمول این بند نمی باشد.

ج. شرکت های ماموریتی و تکلیفی سازمان تامین اجتماعی به شرح زیر می باشد :

۱ – موسسه املاک و مستغلات تامین اجتماعی

۲- بانک رفاه کارگران

۳- موسسه حسابرسی تامین اجتماعی

۴- شرکت گروه هتل های هما

۵- موسسه فرهنگی و هنری آتیه،

۶- شرکت رفاه گستر

۷- شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی

۸- شرکت بازرگانی بین الملل تامین اجتماعی

۹- شرکت انتشارات علمی و فرهنگی

۱۰ – شرکت کار و تامین

۱۱ – گروه پزشکی حکمت

۱۲ – شرکت سرمایه گذاری خانه سازی ایران

۱۳ – شرکت مشاور مدیریت و خدمات ماشینی تامین

۱۴ – شرکت مهندسی تاسیسات و انرژی تامین

 

مواد آزمون

الف) آزمون عمومی
مواد آزمون عمومی، برای تمامی مشاغل، عبارتند از :
۱. فنّاوری اطلاعات (مهارت های هفتگانه ICDL)
۲. زبان و ادبیات فارسی
۳. معارف اسلامی
۴. زبان انگلیسی عمومی
۵. اطلاعات عمومی، دانش اجتماعی و حقوق اساسی
۶. هوش و توانمندی های عمومی
۷. آشنایی اجمالی با سازمان تامین اجتماعی
۸. اخلاق کارگزاران / تکریم ارباب رجوع

تبصره: اقلیت های دینی مصرح در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران از پاسخگویی به سوال های معارف اسلامی معاف بوده و نمره مکتسبه این داوطلبان، براساس مجموع تراز شده سایر سوالهای آزمون عمومی محاسبه خواهد شد.
تذکر: منابع مربوط به بندهای ۷ و ۸ در سامانه ثبت نام آزمون بارگذاری شده است.

سوالات استخدامی تامین اجتماعی

 

 

ب) آزمون تخصصی (صرفاً برای شغل «بهیار» و «کمک پرستار(بهدار)»)
۱. اصول پایه کمک پرستاری
۲. کنترل علایم حیاتی
۳. اخلاق، ارتباط و رعایت حقوق بیمار
۴. کمک های اولیه
۵. فوریت ها

تذکر : کلیه سوالات مواد آزمون عمومی و اختصاصی به صورت چهار گزینه ای با ضریب یک (۱) می باشند.
ضمنا به ازای هر پاسخ اشتباه به سوالات، یک سوم نمره منفی در نظر گرفته خواهد شد.

 

مراحل ثبت نام

> ثبت نام به صورت اینترنتی از روز پنجشنبه ۳ مهرماه ۱۳۹۹ تا پایان روز شنبه ۱۲ مهرماه ۱۳۹۹ انجام خواهد پذیرفت. متقاضیان باید در مدت زمان فوق، نسبت به ثبت نام اقدام نموده و از موکول نمودن آن به روزهای پایانی خودداری نمایند.

الف) مطالعه شرایط آزمون

داوطلب متقاضی جذب، باید در زمان ثبت نام، شرایط عمومی و اختصاصی مندرج در این دفترچه را داشته باشد. دفترچه آزمون در صفحه اول سامانه جهت دریافت و مطالعه داوطلبین قرار گرفته است. اکیدا توصیه میشود داوطلبین محترم، قبل از هرگونه اقدام بر روی سامانه، شرایط و ضوابط آزمون را مطالعه و سپس نسبت به پرداخت هزینه و ثبت نام در آزمون اقدام نمایند.

 

ب) تهیه فایل اسکن شده از مدارک

۱. عکس پرسنلی : داوطلب باید یک قطعه عکس پرسنلی خود را با مشخصات زیر، اسکن نموده و فایل آن را برای ارسال از طریق سامانه ثبت نام اینترنتی در اختیار داشته باشد :
– عکس ۴*۳ (تمام رخ) که در سال جاری گرفته شده باشد؛
– با فرمت JPG باشد.اندازه عکس اسکن شده باید حداقل ۳۰۰*۲۰۰ و حداکثر ۴۰۰*۳۰۰ پیکسل باشد؛
– تصویر داوطلب باید واضح، مشخص و فاقد اثر مهر، منگنه و هرگونه لکه باشد؛
– حجم فایل ذخیره شده باید حداقل ۱۵ کیلوبایت و حداکثر ۷۰ کیلو بایت باشد؛
– حاشیه های زائد عکس اسکن شده باید حذف شده باشد؛
– حتی الامکان عکس رنگی و دارای زمینه سفید باشد؛

تذکر ۱: اسکن و استفاده از عکس روی کارتهای شناسایی (کارت ملی، شناسنامه و …) قابل قبول نیست و لازم است داوطلبان از اصل عکس پرسنلی و مطابق با توضیحات فوق، اقدام به اسکن نمایند.

تذکر ۲: عکس خواهران باید با حجاب بوده و صورت کامل آنان مشخص باشد.

تذکر ۳: در صورت ارسال عکس غیر معتبر، ثبت نام داوطلب باطل شده و حق شرکت در آزمون از وی سلب می گردد. لازم به ذکر است با توجه به مشکلات به وجود آمده در آزمونهای استخدامی، درخصوص اشتباه در ارسال عکس داوطلبان، که این موضوع اکثراً برای داوطلبانی که در کافی نت ثبت نام میکنند رخ داده است، تاکید می گردد چنانچه ثبت نام خود را توسط کافی نت ها انجام میدهید، علاوه بر کنترل اطلاعات ثبت نامی، حتما نسبت به کنترل عکس ارسالی دقت نمایید تا اشتباهاً عکس داوطلب دیگری به جای عکس شما ارسال نگردد. بدیهی است که در صورت ارسال عکس اشتباه از طرف داوطلب، تخلف محسوب شده و مطابق مقررات با وی رفتار خواهد شد.

۲. کارت ملی
تذکر ۱: داوطلب باید تصویر کارت ملی خود را به صورت فایل با فرمت JPG و با وضوح و کیفیت بالا در سامانه بارگذاری نماید. حجم این فایل حداقل ۳۰ کیلوبایت و حداکثر ۲۰۰ کیلوبایت باشد و حاشیه های زائد حذف و ترجیحاً رنگی باشد.

ج) پرداخت وجه
متقاضیان واجد شرایط، باید با مراجعه منوی «آزمون» در صفحه اول سامانه، بر روی گزینه «پرداخت هزینه» کلیک کرده و مبلغ ۸۱۰٫۰۰۰ ریال هزینه ثبت نام در آزمون را به اضافه ۵٫۰۰۰ ریال خدمات پیامکی پرداخت نمایند. جهت این امر، داشتن کارت بانکی به همراه رمز اینترنتی و کد CVV2 مورد نیاز می باشد.

«توکن پرداخت»، کد منحصر به فرد و مخصوص هر داوطلب است که در صورت اقدام موفق، جهت پرداخت هزینه ثبت نام به داوطلب اختصاص می یابد. لذا ضروری است داوطلبین، این کد «توکن پرداخت» را (که به شماره تلفن همراه داوطلب نیز پیامک می گردد) تا پایان مراحل ثبت نام و دریافت «کد رهگیری» نزد خود نگهداری نمایند. همچنین این کد، با شماره ملی و شماره تلفن همراه ثبت شده در ابتدای فرآیند پرداخت، در سامانه قابل بازیابی خواهد بود.

تذکر ۱: در صورتی که داوطلب بلافاصله پس از پرداخت هزینه، امکان ثبت نام و انجام فرآیند مربوط به آن را نداشته باشد، با در دست داشتن کد رهگیری پرداخت، میتواند در زمان دیگری اقدام به ثبت نام نماید. برای این امر، می بایست از منوی آزمون (در صفحه اول سامانه)، گزینه «ثبت نام در آزمون» را انتخاب و پس از وارد کردن اطلاعات درخواستی، اقدام به ثبت نام نماید.

تذکر ۲: در صورتی که داوطلب به هر دلیل پس از پایان موفقیت آمیز مراحل پرداخت هزینه، به توکن پرداخت خود دسترسی نداشته باشد، برای بازیابی توکن پرداخت، از منوی آزمون (در صفحه اول سامانه)، گزینه «بازیابی کد رهگیری/ توکن» را انتخاب و پس از وارد کردن اطلاعات درخواستی، دوباره توکن پرداخت برای ایشان پیامک می شود.

تذکر ۳: به ثبت نام های ناقص ترتیب اثر داده نخواهد شد و وجوه پرداختی، به هیچ وجه مسترد نمی گردد.

جهت دانلود دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون استخدامی اینجا را کلیک کنید

جهت ثبت نام در آزمون استخدامی اینجا را کلیک کنید

 

 

نمونه سوالات آزمون استخدامی تامین اجتماعی

سوالات استخدامی تامین اجتماعی

 

اخبار استخدامی بازدید : 172 بازدید ۱۱ مهر, ۱۳۹۹ ۰