نمونه سوالات مهندسی صنایع شرکت های خصوصی و دانش بنیان

دانلود نمونه سوالات مهندسی صنایع شرکت های خصوصی و دانش بنیان

رشته ی مهندسی صنایع یکی از بهترین و پرطرفدار ترین رشته ها در حوزه علوم مهندسی است که داوطلبان آزمون سراسری برای انتخاب آن اقدام می کنند. فارغ التحصیلان این رشته چه از دانشگاه های دولتی و چه از دانشگاه های آزاد علاقه دارند تا در حوزه کاری مربوط به تحصیلات خویش مشغول به کار شوند. این علاقه موجب گشته تعداد بسیار زیادی ار مهندسین در ازمون استخدامی رشته ی صنایع شرکت های خصوصی و دانش بنیان شرکت کنند.

مجموعه ی پیش رو که با عنوان دانلود نمونه سوالات مهندسی صنایع شرکت های خصوصی و دانش بنیان در زیر معرفی و در اختیار شما دوستان قرار خواهد گرفت شامل بیش از ۳۵۰۰ عدد نمونه سوال در دو بخش تخصصی و عمومی خواهد بود که بخش عمومی شامل دروسی چون زبان و ادبیات فارسی، معارف اسلامی، ریاضیات و آمار، هوش و استعداد، مهارت های هفت گانه کامپیوتر، زبان انگلیسی و در بخش تخصصی دروسی چون آمار و احتمالات، تحقیق در عملیات و زبان تخصصی آماده و در اختیار شما داوطلبین عزیز شرکت در آزمون استخدامی مهندسی صنایع شرکت های خصوصی و دانش بنیان قرار داده شده است.

رشته ی مهندسی صنایع در گذشته یکی از زیر شاخه های فرعی مهندسی مکانیک بوده که در سال ۱۹۰۹ به عنوان رشته ای مجزا و مستقل معرفی و به عنوان علمی که به مدیران و صاحبان شرکت ها ی مختلف کمک می کند تا با بهره گیری از حداقل منابع که کاهش هزینه ها را در پی دارد بیشترین استفاده را برده و راندمان را بالا ببرند تا قیمت تمام شده ی خدمات ارائه شده توسط این شرکت ها پایین آمده تا بتوانند در بازار رقابتی موجود قدرت بقاء و کسب سود را از دست نداده و به فعالیت خود ادامه دهند.

محتوای بسته ی نمونه سوالات آزمون استخدامی صنایع شرکت های خصوصی و دانش بنیان

جزییات بخش تخصصی آزمون استخدامی صنایع شرکت های خصوصی و دانش بنیان + پاسخ نامه

تعداد ۲۵۴ عدد سوال استخدامی آمار و احتمالات

تعداد ۱۲۰ عدد سوال استخدامی تحقیق در عملیات

تعداد ۴۰ عدد سوال استخدامی زبان تخصصی

جزییات بخش عمومی نمونه آزمون استخدامی صنایع شرکت های خصوصی و دانش بنیان + پاسخ نامه

تعداد ۱۰۹۰ عدد نمونه سوال زبان و ادبیات فارسی

تعداد ۱۰۰۰ عدد نمونه سوال معارف اسلامی

تعداد ۱۰۰۰ عدد نمونه سوال ریاضیات و آمار

تعداد ۱۰۴۰ عدد نمونه سوال هوش و استعداد

تعداد ۱۱۰۰ عدد نمونه سوال مهارت های هفت گانه کامپیوتر

تعداد ۱۰۵۱ عدد نمونه سوال زبان انگلیسی

 

مجموعه ی آماده شده در سایت، یکی از کامل ترین نمونه های موجود بوده و نیاز شما را به تهیه مجموعه های دیگر به طور کامل برطرف می سازد. لازم به ذکر است مرور این سوالات موجب تثبیت مطالب در ذهن شما و آمادگی بیشتر در جلسه ی آزمون می گردد. اعتماد به نفس خوبش را حفظ کرده و سعی کنید این سوالات را به دقت مطالعه نمائید. طراحی عالی و دسته بندی دقیق این مجموعه، یک مطالعه ی بی نظیر را برای شما رقم می زند.

 

   راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • فایل دانلود شده بصورت zip بایستی با نرم افزار winzip از حالت فشرده خارج کنید
  • امکان پرداخت آنلاین با کلیه کارت های بانکی عضو شتاب امکان پذیر است.
  • در صورت نیاز به راهنمایی و پشتیبانی از طریق روبیکا به شماره ۰۹۰۳۷۱۹۷۷۸۸ پیام خود را ارسال نمائید تا پشتیبان فایل 99 در اسرع وقت پاسخگوی شما باشد.

خرید و دانلود آنی